Üsküp’e Neden Gitmek İsterim?

Eğer bir bahane bulunması gerekiyorsa genellikle şahane bahaneler bularak her türlü olayı toplama yetisi doğuştan biz insanoğluna verilmiş durumda. Ben de şu an bu şahane bahanelerimi sıralayarak neden gitmek istediğimi açıklamaya başlamak isterdim ama elimde bahaneden fazlası var.

İlk olarak yaa anne hadi zamlanmadan şu pasaportu al bana al al al diye yıllarca başının etini yediğim bir annem var. Kadın enflasyondan, ekonomiden, zamlardan fazlasıyla anladığı için bu dayatmalarımı yemiyor tabi ama istedik bin kere. Allem edip kallem ettim ve pasaportu aldım, şu an elimde 10 yıllık taze hiç kullanılmamış pasaport var ama en az yaza kadar kullanabilme ihtimalim düşük. Üsküp güzel bir başlangıç olabilir benim için. (Para biriktir, rota çiz, yola çık, zamanı ayarla)

26-28 Şubat tarihleri en müsait olduğum tarihler herhalde, mesela Ocak olsaydı yazmaya yeltenmezdim bile, dönem başlar başlamaz iyi bir motivasyon kaynağı olacak..

Hem düşünsenize Ocak ayını öyle ya da böyle gezmeden hatta bisiklet bile sürmeden geçirecek olan bir Meva var, 26 Şubat’da seyahat etmek bence en doğal hakkım.

Bilgisayarımdaki notlarda Balkan turunda neler yapmalıyım ile ilgili post itler var, Üsküp de bunlardan birisi yaza kalmadan gidebilmeyi çok istiyorum.

Sırt çantam var, 2 gün hatta daha fazla bile beni idare eder, gitmem için güzel bir sebep, çantamı ülkeler arası da kullanmak isterim. Neticede çantam bunu hak ediyor. 🙂

Şemsiyem, kalın ve ince kıyafetlerim fazlasıyla var, Üsküp’e gittiğimde yağış konusunda sorun yaşayacağımı sanmıyorum. Hem ben yağmurları da severim zaten, neticede şeker değiliz ki eriyelim. 🙂

Şimdiye kadar araştırdıklarıma inanarak söylüyorum ki  Üsküp’e gittiğimde hayatta kalacak kadar bilgim de var. 🙂

Beden diliyle anlatma da bayağı iyiyimdir, İngilizce’yi kullanmaya gerek bile kalmaz.

Vizesiz ülkelerle başlayalım gezmeye, hatta Balkanlar hem ucuz hem de merak edilesi olduğu için ilk rotamız olsun diye diye yıllardır konuştuğum bir whatsapp grubum var. Birimizin artık Üsküp’e gitmesi gerekiyor bence, birinin bu döngüyü başlatması lazım yoksa bu da kısır döngüye bağlayacak. Sonra hepimiz İzmir Kordon çimlerde yine aynı şeyi konuşuyor olacağız. Kış aylarına geldiğimiz için onu bile yapamıyoruz artık. 😦
image

Geçtiğimiz senelerde Balkan turları vardı(hala var da benim dediğim trenle Balkanları gezen Bakanlığın turuydu) bayağı az katılımcı alırlardı, sevdiğim bir iki arkadaşım gitmişti. Ben başvurma koşullarını bile sağlamıyordum. Gidememiştim. İçimde ukde kalmıştır, hala hatırlarım. Üsküp’e giderek bu ukdeyi bir nebze hafifletebilirim bence. 🙂

Yaşam enerjimin zirvesinde olduğum yaşlarımda Kapıkule sınır kapısından ötesinde de enerjimi harcamam lazım bence 🙂

Üsküp’e gitmeyi gerçekten çok isteyenlerdenim, gezelim görelim programı tadında olmasa da her gezimiz, bence hepimizin en az bir seyahata ihtiyacı olan zamanlardayız. Hadi ben Üsküp’e kaçayım 🙂

Not: Meva iyi misin, bize ne bunlardan diyecek yazıma tıklayacak arkadaşlarım için de aşağıdaki linki paylaşıyorum. Nedeni biraz da orada 🙂

http://vizesizgeziyorum.com/yarisma-uskupe-neden-gitmek-istersin/

2 Comments Kendi yorumunu ekle

Bir Cevap Yazın

